Home Zdravlje dece i mladih zdravlje dece Alergija kod dece može da se spreči

Slični sadržaji


Alergija kod dece može da se spreči PDF Ispis E-mail
Zdravlje Dece
Petak, 09 Septembar 2011 09:30

Trudnice mogu da zaštite dete od alergije na hranu, ako u svoju ishranu uključe masnu morsku ribu i orahe, piše The Telegraph.

 

Naučnici su objasnili: Omega-3 masne kiseline, koje se nalaze u lososu, skuši, tunjevini, orasima, semenu bundeve i lanenom semenu, prisiljavaju organe za varenje da se razvijaju tako da utiču na razvoj imunog sistema.

 

S'obzirom da je potrošnja ovih proizvoda opala, nije neobično što raste rizik za pojavu alergije kod dece. Tim istraživača iz Nacionalnog francuskog Poljoprivrednog Istraživačkog Instituta je utvrdio: kada trudnice troše određene grupe polinezasićenih masnih kiselina crevni zid njihove dece je porozniji. To omogućava većem broju sastojaka hrane, kao i bakterijama da prelaze u krv i stimulišu imuni sistem na proizvodnju antitela.

 

Zbog uticaja masnih kiselina dečji imunološki sistem se brže razvija i sazreva. Ta deca se ređe razboljevaju. U današnjoj ishrani sve se više masne kiseline, sadržane u ribi, zamenjuju drugim masnim kiselinama, pre svega sadržanim u kukuruznom ulju. To ima uticaja na imunitet dece.

Izvor:

 

 


Komentari

Ime *
Email
Code   
ChronoComments by Joomla Professional Solutions
Postavi Komentar
 
Baner

Joomla! is Free Software released under the GNU/GPL License.
Pristupanjem sajtu www.porodicnilekar.net ste saglasni sa NAPOMENOM